jak udělat webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 19:57 v kategorii Novinky, přečteno: 237x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a pořád budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory usměrňující hodnocení webu a především i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Ale dnes už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný skutečnost. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Mohli bychom najít, že google klade hlavně maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz