Bla bla... :DKeywords - klíčová slova

jak udělat webové stránky

Publikováno 08.12.2012 v 19:57 v kategorii Novinky, přečteno: 237x

Cílem Search-engine Optimisation bývá , bez návštěv je jakkoliv krásný web nebožtík a je na nic.Nabývá směrodatné zda-li návštěvník přichází z google, mohou být i jinačí vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., nato tu máte socialní sítě jako zynga, twitter, pinterest.com a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Mnoho manažérů webů investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je jistě dobré, ale pokud webová stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zkoumat proč web nemaká, když tolik dáváme do propagace a seo. Zadejte proto tvorbu webových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a pořád budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory usměrňující hodnocení webu a především i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Ale dnes už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný skutečnost. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Mohli bychom najít, že google klade hlavně maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz